Prohledat tento blog

sobota 21. ledna 2017

Vítejte na Vlasovém blogu Kamily Mrázkové
 
Dobrý den,

srdečně Vás vítám na mém Vlasovém blogu - deníku, ve kterém bude nejčastěji zmiňované slovo VLASY. Podíváme se na ně ze všech stran, je toho tolik. Budu povídat o typech vlasů, jak se o ně starat, jaké produkty jsou pro ně vhodné. Přinesu Vám novinky, zajímavosti a dám Vám tipy na jejich úpravu. 

Svět okolo vlasů mě pohltil už před dvaceti lety. Tehdy to byla volba mezi školami a profesemi. Buď módní návrhářka - můj děda byl dámský krejčí a na šicím stroji jsem šila od deseti let - nebo kadeřnice. Asi už tušíte, jak jsem se rozhodla.

Jsem kadeřnice, vlasomilka a žena s dlouhými vlasy - Kamila Mrázková :-)

Najdete mě ve Slavkově u Brna a na FB @mrazkovakamila

Ať se Vám blog líbí


 

Žádné komentáře:

Okomentovat